Fra flash til søgevenlig

I går lancerede vi vores hjemmeside, igen. :-)

For en lille måned siden lancerede vi første gang, og det var en super fed Adobe flash hjemmeside, men som mange måske ved, så er det ikke lige den meste søgemaskinevenlige måde at lave en hjemmeside på, hvilket jo er ærgeligt da man har så mange muligheder for at lave iøjenfaldende hjemmesider i Adobe Flash.

Efter at have knoklet 24/7 i et par dage med at få lavet en HTML version af hjemmesiden, som helst skulle bibeholde "woaw" effekten og de lækre detaljer, synes vi godt vi kan være stolte af den nye HTML baserede version.

Vi vil fortsat pille lidt på hjemmesiden hist og pist, for at gøre den endnu flottere. Ikke kun fordi vi kan, men også for at give vores nuværende og kommende kunder indtryk af at vi ikke ligger på den lade side i udviklingen af næste generationsfunktioner. :)

Alle de funktioner vi har bygget til vores hjemmeside, er selvfølgelig noget vi kan tilbyde vores kunder, såfremt de skulle være interesseret i nogle lækre effekter, der ikke har nogen decideret negativ effekt på chancerne for at søgemaskinerne finder deres hjemmeside.

1 kommentarer:

8. april 2009 kl. 21.34 Birgitte sagde ...

Hej Kasper, jeg synes jeres hjemmeside er fed og jeg glæder mig til jeres forsla til min. I er super dygtige og jeg ønsker jer god vind. God påske og vi ses snart. Birgitte

Send en kommentar